دیابت با کراتینین سطح 3 تا 4 این امکان را به این ترتیب است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با کراتینین سطح 3 تا 4 این امکان را به این ترتیب است

من دیابت کنترل نشده، من بیش از وزن هستم. من تشخیص داده شده است که سطح کراتینین 3 به 4. لطفا راهنمایی کند ممکن است آن را معکوس؟ آیا من می توانم یک فرصت برای کاهش سطح کراتینین بالا؟ این پیام ها از ایمیل من است (اگر شما هر گونه سوال، شما همچنین می توانید آن را به من ارسال). در واقع، بلند نظر دیابت القاء خواهد نفروپاتی دیابتی، سطح کراتینین بالا یکی از علائم است. این سخت متوقف شود، اما با درمان خوب شما می توانید آن را به خوبی کنترل، و سطح کراتینین بالا را می توان کاهش داد.

مشخص شده است که اگر شما می خواهید برای درمان دیابت، شما نیاز به کنترل سطح قند خون برای اولین بار، آن را به همان برای درمان نفروپاتی دیابتی است. پس از قند خون گرفتن کنترل، شما نیاز به اقداماتی برای کاهش سطح کراتینین بالا و علائم دیگر. در مورد درمان های سنتی، hormonotherapy یکی از رایج ترین راه برای کاهش سطح کراتینین بالا است، اگر این بیماری کنترل از دست داده، پس از آن دیالیز مورد نیاز است. به منظور کمک به بیمار به رنج می برند درد کمتر، پزشکان در حال حاضر درمان های طبیعی تر توصیه برای درمان این بیماری، که در چین گیاهان دارویی پزشکی است. برای اثر درمانی قابل توجه آن و عوارض جانبی کم، آن است که توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم. اگر شما علاقه مند در آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما برای اطلاعات بیشتر مشورت، آن رایگان است، بنابراین انجام مردد با ما تماس بگیرید.

دیابت با سطح کراتینین 3 تا 4 سخت متوقف شود، است اما می توان آن را به خوبی با درمان مناسب و به موقع کنترل می شود. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود نیاز دارند، شما می توانید با ما تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، دیابت با سطح کراتینین 3 تا 4، سطح کراتینین 3 تا 4 ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: